Ostin tiimarista sydämen muotoisen purnukan (0,70€), mitä lie lastua tuo materiaali on. Ostin myös Nalle Puh- servettejä tarkoituksena koristella tuo purkki kaverille joululahjaksi.

Laitoin reunat vihreällä kukkaservetillä (sinellistä ostettu) ja kanteen se Nalle Puh, jotain muutakin tuo kansi vaatii, kun ei mulla maalia nyt ole, niin en voi sitä maalatakaan, katsotaan keksinkö siihen jotain. Purkin reunat juuri lakkasin puu-lakalla ja totesin että pitää mennä ostamaan lakkabensiiniä jotta saa sudin puhtaaksi :)

2095691.jpg

kuvan laatu on nyt aika huono, mutta en voi siirrellä purkkia, kun on märkä lakka päällä ja äsken jo pienellä siirtämisellä sain sormet lakkaan... ;)

ja tässä kansi

2095698.jpg